PEJABAT PENTADBIRAN 

Bahagian ini bertanggungjawab memberi perkhidmatan sokongan kepada semua staf. Pejabat ini diketuai oleh Penolong Pendaftar Kanan.
Pengurusan

  • Penolong Pendaftar Kanan
  • Pegawai Eksekutif
  • Setiausaha Pejabat
  • Kerani Kanan
  • Kerani
  • Pegawai Khidmat Pelanggan
  • Pembantu Operasi
  • Pemandu

Strategi

  • Memastikan keperluan sumber manusia yang mencukupi dan berkualiti
  • Memastikan ruang, peralatan dan kelengkapan pejabat selesa dan mencukupi
  • Melaksanakan Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam
  • Mewujudkan perhubungan awam yang baik
  • Mengurus aduan dan cadangan dengan lebih berkesan
  • Menyediakan perkhidmatan kaunter yang berkualiti
  • Menyediakan perkhidmatan kemudahan awam dengan secukupnya dan berkesan serta menguruskan mesyuarat dengan cekap dan berkesan
  • Pengwujudan suasana kerja yang selesa dan harmoni melalui konsep bekerjasama secara berkumpulan, amalan nilai murni serta mengutamakan pembangunan potensi pegawai.