Hal Ehwal Akademik

E-mail Print PDF

Pengenalan

Piagam Pelanggan

  • Beriltizam untuk memberikan perkhidmatan-perkhidmatan berikut dengan sebaik-baiknya

    • Pelajar
      • Menyediakan alat bantuan pembelajaran yang mencukupi pada setiap masa
      • Memastikan pendaftaran pelajar dan pepriksaan diuruskan dengan tepat mengikut jadual pada setiap semester
      • Memastikan urusan latihan praktikal dengan sempurna
      • Menyediakan surat-surat pengenalan diri untuk tujuan penyelidikan dan tugasan disediakan dengan tepat tidak lewat tiga hari dari tempoh permohonan.

    • Staf, Unit dan Bahagian
      • Menyediakan alat bantuan mengajar yang mencukupi pada setiap masa
      • Menyediakan perkhidmatan percetakan bahan peperiksaan dan pembelajaran 3 hari dari tarikh permohonan.
      • Menguruskan rekod dan maklumat akademik dengan cekap, tepat dan kemas
      • Memberikan kerjasama sepenuhnya kepada unit dan bahagian dalam perlaksanaan tugas dan tanggungjawab
      • Menyediakan kemudahan dewan kuliah dan makmal mengikut jadual penggunaan.

    • Ibu bapa dan Industri
      • Menghasilkan graduan yang berketerampilan sesuai dengan kehendak industry dan negara
      • Mengendalikan penyelidikan mengenai bidang-bidang yang diluluskan sama ada secara proaktif mahupun reaktif.
      • Memberi khidmat nasihat mengenai pengambilan pelajar, program, prospek program dan kerjaya
      • Menganjur dan mengedalikan kursus seminar dan konvokesyen secara proaktif dan reaktif.